з/п

Перелік питань

Форма представлення

Відповідальний

ЗНЗ

1.

 

Підвищення мотивації навчальної діяльності учнів шляхом використання ІКТ.

Медіа

презентації

Гриценко О.В.    

№67

2.

Обмін досвідом вчителів, що атестуються «Калейдоскоп наробок»

Медіа презентації

Москаленко Г.Є.

Шаповал Н.В.

Шпота Л.О.

№46

№33

№47

3.

Підсумки організації та проведення ІІ туру Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії. 

Творча лабораторія

Гриценко О.В.

№67

4.

Дослідницька робота над учнівськими проектами в МАН, екологічних і соціальних проектах.

Обмін досвідом

Усі вчителі

5.

Огляд новинок методичної літератури та періодичних видань.

Новини на нашому Сайті вчителів географії і економіки Заводського району м. Запоріжжя

Перегляд, обговорення, аналіз

 

             Усі вчителі

План проведення ІІІ засідання    on line режимі)

Тематика ІІ засідання РМЦ вчителів географії та економіки

 

31 жовтня 2017 року о 9.00. в Запорізькій гімназії №47

з/п

Перелік питань

Форма представлення

Відповідальний

ЗНЗ

1.

 

Розвиток пізнавальної компетентності учнів як один із засобів формування успішної особистості.

Презентація + дискусія

Гриценко О.В.    

№67

2

2.1.Особливості викладання географії в 9 класі в умовах впровадження нового Держстандарту базової освіти (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 р.                      № 1392), згідно вимог Навчальної програми з географії для учнів 6-9 класів за новим державним стандартом МОН  України.

Дискусія

Усі вчителі

 

2.2.Особливості календарно-тематичного планування з географії для учнів 9 класу

Практичні роботи в 9 класі

Творча лабораторія

Германенко Л.І.

№67

2.3.Методичне та дидактичне забезпечення з викладання географії у 9 класі.

 

Обмін досвідом

Усі вчителі

3.

Інтегровані уроки як основа формування креативності та розумової діяльності учнів

Медіа

презентації

Шаповал Н.В.

 

 

№33

3

Підготовка та проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії та економіки

Згідно з протоколом

Гриценко О.В.

№67

5.

Огляд новинок методичної літератури та періодичних видань.

Новини на нашому Сайті вчителів географії і економіки Заводського району м. Запоріжжя

Перегляд, обговорення, аналіз

 

Усі вчителі

 

         31 жовтня 2017р. вчителі географії і економіки зустрілися в Запорізькій гімназії на засіданні РМЦ і дуже плідно попрацювали: обмінялись досвідом, обговорили проблеми, поділились дидактичними матеріалами. Завжди дуже актуальні відео до уроків географії в усіх класах. Велика подяка Карнауховій Тамарі Михайлівні, яка запропонувала колегам свої наробки та матеріали з курсів підвищення кваліфікації в ЗОІППО. Також пропонуємо колегам презентації, що стали темами обговорення на зустрічі.

Викладання географії у 9 класі за Державним стандартом у 2017 - 2018 н.р


У класі вивчається курс  «Україна і світове господарство». Програма курсу розрахована на 52 годин (1, 5 год на тиждень). На відміну від попередньої програми, коли у 9 класі вивчали лише «Економічну та соціальну географію України»  даний курс інтегрований. Під час вивчення курсу учні  ознайомляться  з основними тенденціями розвитку національного та світового господарства й визначення місця України у сучасному світі.  
У програмі відкориговано положення, що відображають питання економічної географії. Це викликано впровадженням в економічну і статистичну практику загальнодержавного класифікатора України «Види економічної діяльності» (КВЕД).Сучасний КВЕД України відповідає Класифікації видів економічної діяльності Статистичної Комісії Євросоюзу.
Це дає можливість показати сучасну реальну картину розміщення виробництва і надання послуг, відійти від шаблонного наслідування старих схем опису економіки країни. Замість віртуальних економічних районів розглядаються реальні існуючі економічні зв’язки у різних видах діяльності. Акцентовано увагу на розкритті особливостей технології виробництва головних видів промислової продукції України, що дозволяє зрозуміти виробничі ланцюги та їх територіальний прояв.
Практична спрямованість курсу.
Програмою передбачено виконання 7 практичних робіт, з яких 4 є обов’язковими для оцінювання. Запропоновано також завдання творчого характеру. Із запропонованої тематики досліджень учень за бажанням вибирає 1-2 дослідження (впродовж року) та виконує його індивідуально або у групі. Результати дослідження презентуються і оцінюються вчителем.
«Посилення» практичної спрямованості курсу передбачає не тільки виконання практичних робіт і досліджень, а й  використання методів, прийомів і технологій спрямованих на формування умінь школярів. У навчальному процесі необхідно постійно застосовувати способи практичного навчання школярів роботі з аналізу різних джерел географічної інформації (планів, схем місцевості, карт, статистичних матеріалів, геоінформаційних ресурсів), що і становить специфіку методики навчання географії в школі

Завершується географічна освіта учнів в основній школі у 9 класі 

http://mandrivnikl.blogspot.com/2017/08/9-2017-2018.html

            18 жовтня 2017 року дві команди  ЗНВК №67 "Бонус" і "Шанс" брали участь в економічній грі "Фінансова грамотність" на базі економічного факультету ЗНУ. Учасників було дуже багато, все було цікаво і захоплююче.

                    Шановні колеги!

Зверніть увагу на надані для використання матеріали на новий 2017 - 2018 навчальний рік!

Всі посилання надаються. Всього найкращого!

СІМ НАВЧАЛЬНИХ ЗОН, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ В КОЖНОМУ КЛАСІ

У підготовці до нового навчального року треба врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає лише на те, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати й про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали.

Ви можете поєднати ці, здавалось би, різні компоненти в систему семи навчальних зон.  Пропонуємо такі зони: Відкриттів, Новин, Матеріалів, Комунікативна і Тематична Зони, Зона Вчителя і Зона Тиші. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить ваш час і підтримуватиме порядок у класі з першого ж дня.

ЗОНА ВІДКРИТТІВ

Це зона для всіх тих речей, що розпалюють уяву дитини. Вона може містити мистецькі та крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри, зокрема пазли, веселі книги та журнали.

Придумайте для дітей різні проекти, в яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну атмосферу дослідництва. Попросіть їх намалювати те, що вони бачать, запишіть це і складіть список запитань, які у них виникають. Використовуйте отримані дані для планування уроків у майбутньому.

ЗОНА НОВИН

Зона Новин допоможе вам управляти своїм класним календарем, запланованими завданнями і проектами, загальношкільними заходами, святами, урочистостями. Тут можна показувати і прогноз погоди, температуру повітря та світові новини. Ви також можете використовувати цей простір, щоб зазначити ваші щоденні завдання, роботу в класі та домашні завдання. Виділіть частину цього простору для того, щоб учні ділилися їхніми особистими або навчальними новинами.

ЗОНА МАТЕРІАЛІВ

Зона Матеріалів створюється для того, щоб підготувати вас до роботи. Тут ви можете розкласти олівці, ручки, маркери, степлери, ножиці, папір, клей, стрічки, скріпки, тканину, паперові рушники, засіб для дезінфекції рук та інші інструменти. Використовуйте це місце для таких довідкових матеріалів, як таблиці з формулами і графіками, методичних посібників, довідників, підручників, блокнотів і журналів. Ця зона також може бути зручним місцем для виконання домашньої роботи.

КОМУНІКАТИВНА ЗОНА 

Ця зона може задовольняти кілька цілей. Тут учням можна нагадувати, що ми всі працюємо для досягнення спільної мети. Ця зона для обговорень того, що було вивчено,  для заведення нових знайомств, для запитань-відповідей, а також рефлексій. Ці обговорення дають вчителю можливість оцінити прогрес дитини й отримати інформацію на майбутнє. На початку року ви вестимете ці обговорення самостійно, але це має тривати лише до моменту, коли учні зможуть самостійно організовувати дискусії.

ЗОНА ТИШІ

Ділити простір класу з-понад двадцятьма (а то й більше) дітьми не завжди легко. Деякі учні воліють працювати на самоті, тоді як іншим просто потрібна Зона Тиші, щоб робити завдання, читати, писати, рахувати або рефлексувати. Запасний стіл і стільці в кутку вашої кімнати можуть бути використані для Зони Тиші. Якщо це можливо, дайте дітям навушники, щоб допомогти відфільтрувати шум у класі.

ЗОНА ВЧИТЕЛЯ

Зона вчителя – маленький оазис. Вона  допоможе вам управляти всіма вашими професійними обов’язками. Використовуйте простір, щоб показати свою особистість – показуйте фотографії родини, друзів, домашніх тварин або залиште кілька дорогоцінних заміток і невеликі подарунки від ваших студентів. Ця зона – це ваш професійний простір, де ви плануєте, оцінюєте, аналізуєте дані і завершуєте свою працю. Ви можете використовувати цей простір для проведення розмов тет-а-тет зі своїми учнями. Також ви можете помістити тут різноманітні сертифікати професійного розвитку, що задасть бізнес-тон, коли батьки, колеги або адміністратори відвідуватимуть ваш клас.

ТЕМАТИЧНА ЗОНА

Ця зона відводиться для технічних інструментів, тематичних  книг, ігор, що стосуються предмета, який ви викладаєте. Важливо також показати, як це переплітається з іншими предметами. Спробуйте розмістити тут діаграми з ключовими ідеями та стратегіями, картки, тощо. Представте основних людей у цій галузі, роздрукуйте терміни та різні допоміжні матеріали. Додайте на стіну візуальні ефекти та реальні об’єкти.

Джерело: ПедПреса

 

 

               24 листопада 2016 року в ЗНВК №19 відбувся практико - орієнтований семінар для педагогів, заступників директорів навчальних закладів міста "Екологічні ініціативи в умовах освітнього простору школи - комплексу" Всі питання в телефонному і в електронному режимі. З повагою, Гриценко О.В.

Рекомендовані Інтернет – ресурси    

1.     http://geografica.net.ua – географічний портал

2.     http://geografica.net.ua/publ/galuzi_geografiji/fizichna_geografija_ukrajini/geoekologichna_situacija_v_ukrajini/39-1-0-562 - опис геоекологічної ситуації в Україні

3.     http://uk.wikipedia.org/wiki - Вікіпедія - вільна енциклопедія

4.     http://uk.wikipedia.org/wiki/ Кислотні_дощі - стаття про кислотні опади

5.     http://uk.wikipedia.org/wiki/ Парниковий_ефект - стаття про парниковий ефект

6.     http://www.menr.gov.ua/ - Міністерство екології і природних ресурсів України

7.     http://osvita.ua/vnz/reports/ecology - освітній портал

8.     http://www.climateinfo.org.ua – інформаційний центр зі зміни клімату

9.     http://greenhouseeffe.at.ua/ - екологічний портал

10.                       http://vk.com/greenpeace_ua - офіційна група Грінпіс в Україні

11.                       http://www.chnpp.gov.ua/ - офіційний сайт Чорнобильської АЕС

12.                       http://shodennik.ua

13.                       http://school.xvatit.com

14.                       Гіпермаркет знань.

15.                       http://klasnaocinka.com.ua

16.                       http://www.osvita.org.ua

17.                       http://ukped.com

18.                       http://uchiteli.com.ua

19.                       http://shkola.ua

20.                       http://teacherjournal.com.ua

21.                       http://www.ednu.kiev.ua

22.                       http://myeducation.com.ua

23.                       http://window.edu.ru

24.                       Єдине вікно доступу до освітніх ресурсів (Росія).

25.                       http://svitosvit.ua

26.                       http://den-za-dnem.ru

27.                       http://www.intellect-invest.org.ua

28.                       http://znannya.info

29.                       http://www.obrazovanie.by

30.                       http://rg-zigzag.com.ua

31.                       https://sites.google.com/site/ulejconf

32.                       http://adu.by

33.                       http://infourok.ru

34.                       http://timo.com.ua

35.                       Тестування і моніторинг в освіти.

36.                       Географія http://geosite.com.ua

37.                       Географічний портал.

38.                       http://geo2000.nm.ru

39.                       http://worldgeo.ru

40.                       Проект "Всесвітня Географія".

41.                       http://geo.1september.ru

42.                       http://geographer.ru

43.                       Сайт "Географія".

44.                       http://maps.yandex.ru

45.                       Яндекс.Карти.

46.                       http://www.geoman.ru

47.                       Бібліотека та енциклопедія з географії

48.                       http://planetolog.ru

49.                       http://www.rgo.ru

50.                       Російська географічна спільнота.

51.                       http://www.geografia.ru

52.                       Спільнота мандрівників "Географія".

53.                       http://geo2000.nm.ru

54.                       Географічний портал.

55.                       http://geo-tur.narod.ru

56.                       http://www.mirkart.ru

57.                       http://www.flags.ru

58.                       Всі прапори світу.

59.                       http://www.karty.narod.ru

60.                       Тут розміщені, розміщуються або будуть розміщені самі "невловимі" карти у світі.

61.                       http://geo.historic.ru

62.                       Країни світу. Географічний довідник.

63.                       http://www.geoport.ru

64.                       Короткі географічні довідки по країнам світу.

65.                       http://afromberg.narod.ru

66.                       Уроки географії та економіки. Сайт вчителя географії А.Е. Фромберга.

67.                       http://materiki.h18.ru

68.                       http://www.watermap.com.ua

69.                       "У пошуках чистої води" - екологічна подорож.

70.                       http://osvitanet.com.ua

71.                       Навчально-методичний сайт ПрАТ "Інститут передових технологій".